Abeceda knih: G-M


W5hl.png


Buenos dias,

po zkušenostech s psaním dvou článků za den, jsem se prostě a jednoznačně rozhodla, že přes školní rok bude vycházet maximálně jeden článek denně - někdy žádný-. Protože když vychází dva, často se mi vytratí nápady a po té tu třeb dva týdny nic nebude.  To bylo něco informačního na začátek a teď už ta slíbená druhá část Abecedy knih! Dnes si vezmeme písmena G - M s tím, že vynecháme CH. 





http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png







G - XX

- Uff.. tak jsem zjistila, že jsem nepřečetla žádnou knihu na G a ani se v mém wishlistu žádná neobjevuje.. Hmm... no tak, až jednou najdu knihu na G či spisovatele, který mě zaujal, budu vědět, že tady je prázdné místo na jeho doplnění..







Hunger games


 H - Hunger games
Tak toto série uchvátila celou zemi, i když mě o kapku méně...i tak jsem si ji vybrala. Příběh o budoucnosti v distopickém světe Panem. Příběh odvahy, lásky, ale i zkázy a smrti. Hunger Games (doslova Hladové hry) jsou každoročně pořádanou reality show, v níž v přímém televizním přenosu na život a na smrt bojují náhodně vybraní chlapci a děvčata ze všech dvanácti krajů.




Inheritance



 I-Inheritance
Poslední díl z dílů Odkaz Dračích jezdců od šikovného Paoliniho. Příběh o dracích a o mladém klukovi Eragonovi, kteří zažívají dobrodružství i s jeho dračicí Sefírou. Spisovatel si ke knize vytvořil velkou základnu fanoušků draků a fantasy. Zatím jsem četla jen dva díly z celkových čtyř, ale už dlouho se připravuji si vzít i ty poslední!



Jak se státi upírem
  


J - Jak se státi upírem (Amy G.)
-Tak tato kniha je opravdu vrchol ironie v dobrém slova smyslu. Co jsem si vůbec myslela, když jsem jich chtěla koupit? Naštěstí jsem to neudělala a přečetla ji v PDF souborech. Příběh ani děj tam není žádný, ale za to je vše od autorky roztomile popsané s kapou humoru. Kniha vznikla spíše jako ironie, protože od uvedení Twilight se mnoho s náctiletých chtějí stát manželnou Edwarda... doufám, že je to teď přejde a když ne, tak ať si vyberou normálního upíra! Roztomile napsané s dávkou upířího humoru...


Kacíř a čarodějka




K - Kacíř a čarodějka
- Příběh se odehrává ve staré Evropě někdo kolem roku 1400, kdy zrovna měla veškerou moc církev. Jde o malinko starší knihu z nakladatelství Fortuna Libri. Pochurný příběh s velice lhkou zápletkou, které vyvrcholí v docela ironický konec. Jedná se o první díl k Řádu Temnot.





Letopisy Narnie


 
L- Letopisy Narnie
- Kdo by tyto knihy neznal? Příběh jedné šatní skříně a zvědavé dívky, který se dočkal i filmové adaptace. Toto je úžasný příběh a kdo ho nezná, jakoby nežil. Čtyři sourozenci a jeden moudrý lev Aslan, kterého jsem ve filmové adaptaci naprosto zamilovala. Pokud je váš koníček čtení, měli byste tento příběh znát!
Madame Okta






M - Madama Okta
- první díl epické Ságy jednoho mladého chlace, který je zamilovaný do pavouků, tak že se nebojí ukrást jej upírovi. Tato kniha mě připoutala ke spisovateli Darrenu Shanovi snad nejvíce od mého narození. Autor umí psat, tak geniálně a napínavě. Fantasy kniha s kapkou toho správného tajemna a hororu - Madame Okta!





Tak to byla další část menšího projektu. Knihy jsem vybírala myšlenkovitě. Prostě, co mě rychleji napadlo, to jsem napsala. Děkuji za komentáře a přečtení.

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři