Nadpozemská [RC]

Kniha: Nadpozemská
Spisovatel: Cynthia Hand
Nakladatelství: Coo-Boo
Typ: Hardback
Díl: 1
Počet stran: 360

Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?
Když se pak setká s Christianem, zdá se, že všechny dílky skládačky zapadly na svá místa. Jenže nic není tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Clara je nakonec nucena volit mezi lidskou láskou a andělskou povinností a nikdo netuší, jaké důsledky to všechno může mít.
Nadpozemská je příběhem nejen o andělech, ale zejména o lásce, přátelství, osudu a volbách, které někdy musíme učinit, aniž bychom chtěli.



Clara je z čtvrtiny anděl a její matka je zpoloviny anděl. Každý anděl se dříve nebo později dozvídá své poslaní. A to Clařino je prapodivné. Musí se i s matkou a se svým bratrem přestěhovat z Kalifornie a tam začít plnit své poslaní. Jenže už na začátku potká Christiana, který je přinejmenším hezký. Stýká se tu s Wendy a jejim bratrem Truckerem, který ze začátu bude Claru jen srážet k zemi. Dokonce pozná ještě někoho...též anděla - Angelu. Dny utíkají a Clara se od Angely dozvídá spousty věcí hlavně o Černokřídlých, kteří zřejmě jsou ve městě.....
Clara je anděl. Je hezká a milá. To samé platí o Christianovi. I když jsou to důležité hlavní role, nejvíce jsem měla ráda Truckera, což je bratr Wendy, který Claru moc rád neměl. Ten kluk měl v sobě tolik sarkastického smyslu pro humor a špětku té ironie.
 Moc jmen se tam neobjevuje a tak nemáte pocit že se v tom ztrácíte. Asi jako vždycky jsem totálně zbožnovala bratra Clary. Sice je to jen v knize, ale i tak ho popsala dokonale. Jediná postava kterou jsem moc ráda neměla byla Angela. Nepůsobila na mě příliš dobře.. Ovšem Truckera si zamilujete hned na první pohled, protože to je kluk, kterého chtějí všichni. Je provokativní a přitom tak moc roztomilý. 
Vlastně jsem se dlouho rozhodovala, zda si chci knihu přečíst, ale nakonec jsem usoudila, že to bude nejlepší, protože už jsem neměla, co na čtení. Moje kniha přijde až za pár dní a tak jsem to zkusila. Kupodivu byla přečtená za jeden večer a jedno dopoledne u babičky. Autorka se zbytečně vyvarovala nějakých sladkých scén a příliš akčních, což mi ani tak moc nevadilo, i když mám raději akční příběhy
Nadpozemská je romantická kniha, s čím jiným než s anděly, kteří jsou téměř poslové lásky. Ovšem.. jak kteří. Příběh nás seznamuje nejen s dějem, který se může na první pohled zdát ohraný, ale seznamuje nás hlavně s 'kulturou' a minulostí andělů tak Černokřídlých



Jedna z prvních andělských ság, kterou jsem měla tu možnost číst, i když bych si ji třeba sama nekoupila, protože andělé nejsou zrovna moje parketa, rozhodně se mi kniha líbila. Celý děj byl napínavý s humorem a nikde se to 'nezaseknulo'. Kniha je čtivá a napsaná s vtipem, který v nějakých scénách přímo sálá z listů knihy. Je prokličkována romantickým příběhem ke klukovi s divnou minulostí a emocemi. Nadpozemská se řadí mezi ty nejlepší knihy o andělích.. ovšem jak říkám, není to můj šálek kávy, protože mi tam chybí ty klasické zvraty a akční scény. Přesto knize dávám:

- 9,5|10-

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři