Nedělní siesta #8 - Camelot? Jakobych těch seriálů neměla dost...



yZLDF.jpg 
Buenos dias, 
tentokrát tento článek nemá přednastavený a vydávám jej tak, jak jsem ho právě dopsala. V tomto 'Projektu' si povíme, jak jsem vnímala uplynulý týden. Taková rekapitulace celého týdne!

 Článek tak úplně projekt není, ale jde o každotýdenní článek..a dnes je to trochu delší, takže pokud vás tyto osobní články příliš nezajímají, přejděte do jiných rubrik.. :)






 http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png





Oh.. nezdá se vám, že ty týdny utíkají rychleji, když se blížíme k Vánocům?  Mikulás je tu za pár dní a Vánoce také....no, asi předbíhám moc dopředu, ale já se na tyto Vánoce opravdu těším.
Christmas ♥Pondělí mi začalo naprosto klasicky a stereotypně. Zkratka se mi do školy vůbec nechtělo a štve mě pomyšlení, že tam zítra musím znova. Největší zlo je hodina pracovních činností poslední hodinu po tělocviku. Je to pro mě hotové zlo, protože přijdeme z tělocviku a okamžitě jdeme ven starat se o kytky. Docela mě to vytáčí a nejraději bych byla s klukama v dílnách.  Kolem 18:00 mě ještě čekalo cvičení, na které jsem se taky docela těšila... bohužel v pondělí je toho docela dost a já docela nestíhám.
Na úterý si stěžuji snad nejčastěji, ale... ale toto úterý uběhlo nečekaně rychle. Ovšem kdybychom neměli odpoledne jedny z nejlepších učitelek, asi by to tak neuteklo. Poslední púl roku mě docela baví matematika. Dokonce bych řekla, že mi i tak trochu jde.
Ve středu na mě čeká celé dopoledne u doktorky -_- Většina vrstevníků se těší, že vypadne ze školy, ale já bych dala cokoliv jen abych nemusela hodinu čekat u doktorky. Jednoduše mě to čekáni vždy přizabíjí a nejraději bych se od tamtud vypařila, což už se taky jednou stalo [:D]. Průser z toho nebyl, ale musela jsem jít na odběr dvakrát...
Tentokrát jsem byla 'obviněna' z toho, že mám něco se štítnou žlazou. Pravda je, že nemám, ale všichni si to myslí. Ovšem teprve v ordinaci přišel ten šok, budu se muset vážit! Před půl rokem bych z toho asi umřela, ale teď už jsem měla jen strach. Nerada se vážím, i když vím, že je nemožné abych přibrala vzhledem k tomu, že cvičím každy den a jím zdravě. Avšak ten strach tu stále je. Polovinu sezení u doktorky, která mi vysvetlovala néco o zdravé stravé, co už jsem dávno věděla, jsem  téměř propřemýšlela... zkrátka nuda.

That's my life <3 Čtvrtek tento týden byl úplně super. Sice jsme psali dva testy, ale to by se dalo přehlédnou.Odpoledne jsem měla dúm pro sebe a tak jsem si dala trochu více "do těla". Večer jsem pak strávila plánovaním Bradleyho deníků, co se týče děje. Shodou okolností jsem si vzpoměla na seriál Camelot. A jelikož mě ta doba dost láká a je to asi jediná doa, kam bych se chtěla vrátit, tak jsem na to konečně koukla. A výsledek? Totálně ten seriál zbožňuji! Opravdu krásně natočené, úchvatný děj a překrásný Camelot! V ten den jsem viděla ještě dva díly.
Rozepsala jsem několik kapitol a hlavně - konečně napsala další část ' život na nic', která sklidila celkem úspěch. Děkuji!
V pátek mi byly předány testy a já dopadlo celkem dobře, ale mohlo to být lepší. 1 za slohovou část [konkrétně charakteristika literární postavy], dvojku za kontrolní diktát... no a trojku za menší diktát.  Jsem ráda, že to nebylo naopak, protože kontrolák je u nás důležitější.  Zrovna v pátek mě chytilo sledování paranormálních jevů. Tak jsem koukla na asi 3 díly TAPS a 2 Destination Truth. Zkrátka takový fajn pátek.
Camelot? Jakobych jich neměla dost.. :D
V sobotu mi přijel zase táta a odjede až ve středu. Opět mi dovezl jeden španělský produkt-krabičku od španělských sýrů! --- no tak to zní divně [:D], ale co? Sbírám věci ze Španělska a tak se to počítá! Dopoledne jsem pomáhala mámě s obchodem a k mému překvapení jsem zadala 250 věcí, coz je docela dost, protože k tomu musíte psát značku, velikost a ještě nějaký blbosti. zacála jsem opět dočítat Bílé kosti, na které by tu mohla už příští týden přibýt recenze. Dokonce jsem si troufla konečně udělat na oběd něco 'těžšího', ale povedlo se to! [ :D]
Uff.. a jsme u neděle. Dnes mám odpočinkový den, ale přemýšlím, že bych si šla chvíli zajezdit na kolo, protože se mi stahuje další díl Camelotu a vypadá to, že to bude až po obědě. Zároveň čekám na nějaké spoilery k The Walking dead, který dnes má mít další nový díl! Jsem zkrátka seriálový člověk!
__
Pokračuji. Právě jsme povytírali chodbu a tak se psaní článku na hodinku protáhlo a já jsem už i po svačině. Táta mi 'poručil', že dnes si přeje sekanou, tak jsem zvědavá, co z toho bude. [:D] Asi to udělá máma a já si udělám jen pro sebe. Ještě bych před obědem chtěla něco málo přečíst a vidím to tak, že zítra ve čer už by Bílé kosti mohly být přečtené a do konce týdne zveřejněné recenze. Když o tom tak přemýšlím, měla bych napsat další kapitolu 'Život na nic', ale vidím to spíše na 'V zajetí démona'..



Ahoj! Začla jsem psát příběh na můj blog, byla bych ráda, kdyby jste se podívali a na blogu do komentáře odhodnotili, abych věděla, jestli mám psát dál. Děkuji! ♥
-> http://m-ickey.blogspot.cz/  ♥
"Život na nic"
V tento týden se mi nepovedlo zveřejnit moc článků, protože docela chyběly nápady, tak snad vám to příští týden vynahradím. Co mě překvapilo, bylo, že jsme zveřejnila další kapitolu 'Život na nic'. Skoro jsme v to nedoufala, ale povedlo se.  V 'Bradley's diaries' jsem zase postoupila o pár stránek a děj se nám přehoupl do akce-konečně. Kdybych se měla zhodnotit i v realitě, tak se musím pochválit za ten kontrolní test a za slohovku. Opravdu mě potěšilo, že jsem byla jedna z mála, kdo tu jednučku dostal. V pátek jsem publikovala další kapitolu random povídky na téma seriálu 'The Walking dead'

A jak se povedl vám tento týden? Stihli jste vše, co jste chtěli?



Zdroje: We heart it.com


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři