Paranormální jevy - Seriály [part 1.] | RANDOM POST

u8Wm1.png
 



Buenos dias,
 před chvílí jsem dopsala osobní projekt 'Nedělní siesta' a zmínila jsme se v ní o jednom velice působivém seriálu, ale spíše TV pořadu se jménem TAPS. V češtině jako Ghost Hunters nebo Lovi přízraků. Já mám raději cizí nazvy seriálů a filmů a tak používám TAPS nebo Ghost Hunters. 
Tohle je první část na budoucí tři [ ? ] zaměřené na Paranormální jevy. Tentokrát to seriálech, které se vážou na para jevy! http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png

TAPS je Tv pořad a taky síť vyšetřovatelů, kteří se zaměřují na 'krocení' duchů. Skupina kterou vedou Grand a Jason má přístup ke spoustě techniky a jejich seriál je velice zajímavý. Rozhodně najdete několik desítek silných okamžiků, kdy se vám postaví chlupy na rukou. S touto souvislostí jsem se s vámi chtěla podělit o můj názor na tyto paranormální skupiny, duchy a celkově věci, co kolem toho jsou. 


***

Sama sebe považuji za ateistu, ale neříkám, že v nic nevěřím. Věřím v mnoho věcí od UFO po duchy až přes vlastní osud, který nás ovládá. Někdy si říkám, zda jsem normální, ale pak mi dojde, že ne, že nejsem sama, kdo v toto věří. Paranormální jevy nejsou nic neobvyklého a k tomuto názoru přichází stále více lidí včele se mnou, protože já jsme tomuto opravdu podlehla. Už asi od pěti let, co jsme s mámou po večerech koukávali na Akta X, jsem prostě milovala paronormální svět. Zkrátka mě přitahovala to, o čem jsem moc nevěděla. Ještě doteď se o to hodně zajímám a k této 'zálibě' se také vázal můj sen na pár měsíců, kdy jsem poprvé viděla Factor PSI: Kronika paranormálních jevů. Na pár měsíců jsem toužila být vyšetřovatel para jevů, ale pak mi došlo, že bych byla první, kdo by utekl, kdyby se cokoliv stalo, bohužel.  Factor PSI sice byl natočen jako film, který byl do tečky napsát scénaristy, ale něco mě na tom vždy přitahovalo. Nadruhou stranu pak přišli Dobyvatelé ztracené pravdy a já se opět zamilovala do hlavního propagonisty - Joshe. Ten pořad má stále moji velkou pozornosti, i když už se nenatáčí. Narozdíl od TAPS se věnovali spíše živočichům jako vlkodlaci, velké chobotnice a jiné. Ještě doteď pamatuji na několik vtipných scén, ale i těch které mi nacháněli hrůzu.Pak jsem poznala TAPS  a těch se teď nemohu zbavit. Jejich příběhy mě natolik fascinují, že jsem za jeden den stihla celou jednu sérii. U nich nevidím takový ten amaterizmus jako u Fakta X, jejiž pořad se mi vůbec nelíbí. Z mého hlediska považuji TAPS jako jednoznačně nejlepší.


1. TAPS
2. Dobyvatelé ztracené pravdy
3. Faktor PSI
4. Akta Z
5. Fakta X


Ghost Hunters
TAPS
K těmto vyšetřovatelům nemám co bych dodala. Berou nádherné případy a minimálně v každém díle se jedonou zaleknete, když slyšete ty výsledky z EVP [ fenomén elektronického hlasu]. Já osobně je vůbec nepovažuji za amatéry. Mají velice specifický způsob vyšetřování. Většina skupin chtějí prokázat, že tam straší, ale TAPS to chtějí vyvrátit. Řekla bych, že se ani v jednom díle od nich nudit nebudete a vždy vás něco překvapí. Jednoznačně jednička v paranormálních pořadech









DOBYVATELÉ ZTRACENÉ PRAVDY
Díky Joshovi a jeho partě jsem přišla k TAPS, protože několikrát se vydali k šéfům TAPS, aby si s němi popovídali o důkazech. DZP je od TAPS odlišní v tom, že berou spíše případy zvířat nikoliv duchů a lidských entit. Vlkodlaci, upíři, mořské panny či jiné příšerky. Joshův humor při každé situaci nezklame a několikrát se můžeme zasmát. Typickým poznávacím symbolem pro DZP je ojetý jeep, který se v půlce cesty do oblasti porouchá nebo prastaré letadla, která z ničeho nic ztratí střechu [ :D ]Budete se bát, ale i smát. 





Factor PSI


FAKTOR PSI
Byla jsem hodně malá, když to máma začala kupovat jako DVD a já jsem se tak každý týden, myslím ve čtvrtek, těšila na další DVD. Viděla jsem celou první řadu, ale jelikož mi v posledním díle první řady zemřela má nejoblíbenější postava, vykašlala jsem se na další sérii a přestala kupovat, protože se mi zdálo, že to nemá cenu. 
Jejich příběhy byli do tečky sepsány scénáristy, ale motivy pochází podle mě z pravdy. Rozhodně je to hezký seriál o paranormálních jevech. 



Lost Tapes

 

AKTA Z
Už je to přes rok, co jsem to viděla naposledy, ale tehdy to dávali na FANDA stanici. Omylem jsem to jednou zapnula a hned po tom jsem musela vidět další epizody, které jsou na YT. Podlě mě je to taky tak trochu scénáristicky upraveno, protože jinak nevím, jak by tak dobré záběry mohli natočit amatérskou kamerou. Je to spíše o příšerách, zombie, upírech a jednou dvakrát se tu objevili duchové. 





Fact or faked

FAKTA X
Podle mě z téhle pětice ten nejhorší. Připadají mi strašně jako fakt lidi, co si řekli "budeme slavný, natočíme pořad o duchách a jiných jevech". Našla jsem jen pár dílů, co za něco stojí. Ale je pravda, že tento tým se snaží najít logickou příčinu jevu a možná to mě na tom nebaví. Já potřebuji důkazy o tom, že tam straší, ne o tom, že je to podvrh. Jednoduše si mě tento pořad nenaklonil...








 

To byla pětice seriálů o  paranormálních záležitostí seřazená podle mého názoru. Příště bych si s vámi popovídala o mém názoru na paranormální jevy, jak se k nim stavím a zda jsem nějaký zažila...

0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři