Knižní výzva na rok 2015 | OFFICIAL POST


Buenos dias, není co dodat, i já se zapojuji. Myslím si, že není moc co bych měla říct. Snad jn, že projekt je z dílny Ells. Cílem výzvy je mít přehled o tom, kolik knih jste za uplynulý rok přečetli. Rozmezí se pohybuje od 10 až do 120, ale jak já se znám, tak 120 je na mě opravdu moc. Nejen, že tolik knih, které by mě vyhovovali není, ale už jeno kvůli času. 
Znáte to škola, příprava na testy, sledování mých seriálů, psaní random postů a všeobecně psaní. Zkrátka čtení beru a budu brát jen jako koníček, na který si čas nemusím dělat, ale on se udělá sám. Váhala jsem mezi 40-60, ale nechám to na středu. Za letošní rok bych chtěla přečíst kolem padesáti knížek. Těžko říct, zda to výjde, ale budu se snažit.
Vím, jak to minulý rok celé padlo, protože jsem na to po čase zapomněla, ale na letošek to vidím nadějně. Bohužel jsem člověk, co nerad chodí do knihovny. Nejen, že bych musela jezdit někam dál  a pak se stresovat, že to nestihnu vrátit, ale taky proto, že v naší knihovně mají jen staré knihy, které mě absolutně nebaví, ale co já vím, třeba se tam jednou zaskočím znovu podívat.

http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png
Autor: Ells {ells.cz}
Projekt: Knižní výzva 2015
http://nd06.jxs.cz/424/194/cad6d5a35a_96110216_o2.png 

1. Čtyřka | recenze
2. Sága Lártena Hroozeleyho: Bratři až do smrti | recenze
3. Dvě zrcadla | recenze
4. Michael Crow: Klauni | recenze
5. Nepřítel v mé mysli | recenze
6. Činy krále Artuše a jeho vznešených rytířů | recenze
7. Modrá zóna | recenze
8. Erebos | recenze
9. Volání sirény: Prokletí | recenze
10. Volání sirény: Pomsta | recenze



11. Prolitá krev | recenze
12. Zakázaná hra | recenze
13. Arkádie: Lovec | recenze
14. Selekce | recenze
15. Sluneční bouře | recenze
16. Temné stezky | recenze
17. Duhový had | recenze
18. Bílý kůň  | Recenze
19.Ostrov Lhářů | Recenze
20. Než pomine tvůj hněv | recenze


21. Past | Recenze
22. Lampář | Recenze
23. Zom-B | Recenze
24. Pax: Hůl prokletí | recenze
25. Oliver Nocturno: Upírova fotografie | recenze
26. Krotitel | recenze
27. Obejmi noc | recenze
28. Mezi zloději | recenze
29. Vila na Sadové | recenze
30. Elita |
31. Synové pekel 1 |
32. Synové pekel 2 |
33. Volání sirény 1 |
34. Volání sirény 2 |
35.  Vzkaz v láhvi |
36. Zrůda |
37. Rozbití andělé |
38.  Okamžik všeho |
39. Z lásky k Vám |



40.  Okamžik všeho |
41.Kroky v temnotě |
42.Obyvatel |
43. Pobočník |
44. Arkádie 1 |
45. Arkádie 2 |
46. Zakázaná hra 1 |
47. Zakázaná hra 2 |
48. Talon |

3 komentářů:

  1. Taky jsem se zapojila do této výzvy :)
    Knih jsem si ale dala jen 30, protože mám strach, že při mém zaneprázdnění bych to nestihla :)
    Hodně štěstí ti přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak.. Čas je jediná věc, která nám kazí naše iluze o nekonečném čtení. Já přeji též! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som si dala 40 kníh :) držím palce!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za váš komentář a nezapomeňte mi tam hodin i link na váš blog, ať se též zabavím :3

Používá technologii služby Blogger.
 

Instagram

Spolupracuji

GbVxn.jpg

V zájmu spolupráce mě najdete na e-mailu:

AnikaRodriguez@seznam.cz

Pravidelní čtenáři